Nissan презентує шоу-кар Concept 20-23 на честь 20-річчя лондонської дизайн-студії


● Новий Concept 20-23, розроблений в Nissan Design Europe (NDE), був представлений CEO Макото Учіда з нагоди святкування 20-річчя студії в Лондон ● Спортивний міський електричний концепт-кар виставлено на відкритому повітрі на баржі прямо навпроти NDE, підкреслюючи його розташування саме в центрі Лондона ● Натхненний участю Nissan у Формулі E, а також перегонами в онлайн-симуляторах — разом зі спадщиною сміливих хетчбеків Nissan

Illustration

Лондон, Великобританія — На честь 20-ї річниці діяльності Nissan Design Europe (NDE), розташованої в Лондоні, президент і головний виконавчий директор Nissan Макото Учіда відвідав NDE, щоб представити абсолютно новий спортивний міський електричний концепт-кар під назвою Nissan Concept 20-23.

Презентація нового Concept 20-23 відбулася на плавучій баржі, пришвартованій безпосередньо біля NDE на ділянці басейну Паддінгтон каналу Гранд Юніон, — ключовій частині унікального ландшафту навколо NDE, що надає цьому місцю неповторності та натхнення.

Illustration

Nissan Concept 20-23
Розробкою Nissan Concept 20-23 займалася команда, до складу якої входили деякі молоді співробітники NDE, які мали просте завдання створити автомобіль — без жодних обмежень — яким вони б хотіли їздити вулицями міста, у якому працюють.
Назва Concept 20-23 є відображенням 20-річного перебування NDE в самому центрі Лондона, а також традиційного числа компанії 2 (ni) 3 (san) і поточного року. Вона також продовжує давню традицію Nissan привносити привабливу грайливість у світ хетчбеків та міських автомобілів. Завдяки спадщині автомобілів Nissan, так званої серії Pike, зокрема Be-1, Pao, Figaro та S-Cargo, Concept 20-23 повертає цю традицію малолітражних автомобілів у 21 сторіччя.
Розповідаючи про Concept 20-23 під час його презентації в Лондоні, старший віцепрезидент Nissan з глобального дизайну Альфонсо Альбайса зазначив: «Молода команда NDE отримала просте завдання: розробити цікавий електричний міський автомобіль, яким би ви хотіли користуватися щодня в Лондоні. Створений ними Concept 20-23 — це компактний хетчбек, що зазнав значного впливу світу онлайн-перегонів. Я в захваті від того, як у ньому перетинаються світи сучасного міського життя, онлайн-ігор та мобільності з нульовим рівнем викидів».
У сучасному погляді на грайливість цього маленького автомобіля знайшли відображення як світ онлайн-перегонів, так і участь Nissan у Формулі E. Базовий 3-дверний хетчбек Concept 20-23 має екстремальні аеродинамічні доповнення спереду і ззаду, з глибокими порогами, які відводять потік повітря від передньої частини автомобіля, через отвори для охолодження гальм і виводять його через випускні щілини одразу за передніми колесами.
Ніс автомобіля складається з рівної площини, що під кутом підіймається до верху капота, надаючи передній частині несподівано чітку поверхню. Саме тут розташовані передні фари, що мають характерний вигляд, який складається з тонких верхніх та нижніх півкіл і підсилений завдяки світлодіодним технологіям різким променем. Сигнал повороту є частиною такого ж напівкруглого світлодіодного блоку.
Завдяки цьому передня частина Concept 20-23 має привітний вигляд, поміж складних форм, що регулюють повітряні потоки.
По боках автомобіль набуває м'язистості завдяки розширеним колісним аркам, що приховують великі колеса з низькопрофільними шинами. У верхній частині колісних арок спереду і ззаду розташовані вентиляційні решітки, що зменшують тиск, який створює опір повітря в колісній ніші.
Вигин колісних арок різко обривається на нижньому рівні дверей, де кутові перетини утворюють повітрозабірник за переднім колесом. А аналогічні кутові прорізи на задніх колісних арках дозволяють потоку повітря охолоджувати задні гальма. Подовжені пороги огортають кузов в нижній частині автомобіля.
Ззаду великий цілісний спойлер гармонійно виходить з рейлінга даху, з торцевими пластинами, які переходять від майже вертикального положення біля задньої стійки до кутового горизонтального елементу, що створює притискну силу. Наявність заднього спойлера не погіршує огляд ззаду, уникаючи поширеної проблеми, з якою стикаються спортивні автомобілі з задніми спойлерами.
Подібно до передніх, кожен з задніх ліхтарів складається з тонкого верхнього і нижнього напівкруглого світлодіода, який контрастує з квадратними формами нижньої частини, що визначається жорсткими функціональними формами для управління потоком повітря і максимального створення притискної сили, коли повітря виходить з-під кузова автомобіля. Всю ширину автомобіля підкреслено горизонтальною планкою внизу, що схожа на м'яку посмішку, яка визначає контури задньої частини хетчбека.
До даху автомобіля інтегрований тонкий повітрозабірник, що стикається з верхньою частиною лобового скла, забезпечуючи вентиляцію для пасажирів, під час керування Concept 20-23.
Сіра фарба зовні має текстуру, що створює враження, ніби автомобіль виточений з цільного шматка металу, що відображає суворе середовище, для якого він був створений. Ззаду на трьох чвертях автомобіля зображено число компанії — 23.
Хоча модель Concept 20-23 — це виключно зовнішня модель, команда дизайнерів внутрішнього оздоблення створила салон, що відповідає надзвичайно спортивному характеру екстер'єру. Перш за все, потрапити всередину можна через дві двері-ножиці, які відкидаються вгору від основи передньої стійки.
Поперек дверних отворів проходить перекладина, вкрита оббивкою з пінопласту для захисту ліктів, через яку необхідно переступати водію і пасажиру, щоб дістатися до своїх сидінь. Два глибоких ковшоподібних сидіння забезпечують надійну опору, але не за рахунок комфорту. Вони оздоблені майже білим покриттям, з великим підголівником, що нагадує гоночні автомобілі.
Опинившись на місці, водій бачить довгу розширену рульову колонку, що завершується прямокутним спортивним кермом, оснащеним численними елементами керування та налаштуваннями. Регулятори налаштування роботи електричної силової установки та додаткові перемикачі знаходяться за кермом у межах досяжності пальців.
Рульову колонку підтримує кріплення з вуглецевого волокна, яке своєю чергою прикручене в основі великого відкритого отвору, що складає центральну консоль.
Між двома пасажирами центральну консоль утримують дві металеві балки, які прикручені до «хребта» автомобіля, що з'являється з підлоги. Під двома перекладинами вмонтовано вогнегасник.
Інтер'єр салону являє собою футуристичну інтерпретацію чистої функціональності гоночного автомобіля. Лише кілька екранів відображають необхідну інформацію з мінімальними відволікаючими факторами — це втілення того, як реальні гоночні автомобілі, такі як учасник Формули E від Nissan, надихають на створення онлайн-симуляторів перегонів.
На завершення презентації Concept 20-23, Альфонсо Альбайса зазначив: «Це гідне святкування 20-річчя NDE, де сміливі ідеї формуються і стають реальністю!»